PITANJE:
Pišem godišnji plan i progam i zanima me:
1) pod kakvu vrstu kondicijske pripreme spadaju regeneracijski trening nakon utakmice i tonizacijski trening prije utakmice? višestranu,bazičnu,specifičnu ili situacijsku?znam da situacijka nije,ali nisam sigurna koja je od ostalih
2)kakve treninge je najbolje provoditi u prijelaznom periodu? mislila sam imati 3-4 treninga u tjednu, najviše bazičnog sadržaja, no opet nisam sigurna u to jer neznam kakvim intenzitetima i treninzima ću , nakon natjecateljskog te prije drugog pripremnog perioda održati formu! Nadam se da Vam ne smetam s takvim pitanjima no meni su od velike važnosti!

ODGOVOR:
Regeneracijske treninge bih stavio pod posebnu vrstu treninga ili ih stavio pod bazičnu. Možda ćete u literaturi naći drugaciju podjelu.
Sto se tice prijelaznog perioda svaki sportas moze raditi na onim stvarima koje su mu losije (npr. brzina ili izdrzljivost i sl.) ali opet treba ostaviti dovoljno vremena da se prganizam odmori i pripremi za novi pripremni period koji slijedi. Ako pisete program opcenito za sve sportse preporucio bih da im stavite 2x tjedno trening izdrzljivosti (kontinuirano trcanje) i 2 trening snage (lagani kruzni trening s vlastitim tijelom ili na trenazerima), a ostalih dana mogu odigrati neki sport kojim se na bave (nogomet, kosarka, tenis, squash, badminton, plivanje i sl.)
Na premotivirane sportase trebate paziti da se ne preforsiraju, a one koji opet premalo rade njih trebate kontrolirati da sve naprave jer ce vam tada biti lakse u pripremnom periodu.