PITANJE:
Dobar dan. ovdje kolega sa faksa. trebo bi pitat u vezi za proteine i skidanje masnih naslaga na trbuhu. kojim vježbama se može dobiti lijepa figura trbušnih mišića i koje proteine da pijem za masu, tj. vježbam s bučicama pa za ruke mi treba definicija.

ODGOVOR:
Sto se tice definicije, ne moze se gubiti parcijalno masno tkivo nego se gubi na cijelom tijelu, tako da pojedine vjezbe nece izolirati dio tijela koji zelite.
Ako zelite dobiti definiciju najbolje je da radite vise vjezbi s utezima povezano bez pauze (superserije, trise, giga serije i sl.). npr. napravite bench press i povlačenje za leda na trenazeru pa tek onda pauza. Takoder je preporucljivo izvoditi veci broj ponavljanja 12 – 15.
Trebate takoder ubaciti trcanje; dobro je trcati i dionice (100 – 400 metara) u brzem tempu (ubrzava metabolizam, topi se masnoca nakon treninga), te kontinuirano trcanje (30 – 50 minuta) tijekom kojeg se topi masnoca. Takoder su dobre kombinacije crossfit treninga, tabata metode i spartan treninga (300 workout) gdje se mogu kombinirati trcanja, vjezbe snage i slicno.
Sto se tice proteina najbolji se od sirutke jer imaju najvecu biolosku vrijednost odnosno najbolju iskoristivost, iako i proteini iz drugih izvora (soja, mlijeko, jaja) pruzaju neke stvari koje sirutkini nemaju pa je cak dobro kombinirati (ali i skuplje).
Ako zelite dobiti na masi dobro je ubaciti neki gainer koji ima u sebi vise ugljikohidrata i ujedno vise kalorija. Medutim tesko je istovremeno raditi i na masi i definiciji, ali moguce.