Program za nogomet kod djece?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 25.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
vidim da se dosta piše o treningu djece . Pročitao sam kompletan tekst ” trening snage za djecu od 7-10 god” …Ono što mene zanima je dali možete napisati nekakav program i redosljed vježbi koje treba raditi i broj ponavljanja, isključivo za nogomet.

ODGOVOR:
Za njegov uzrast je bitno koristiti opce vjezbe snage uz koje ce nauciti pravilno izvodenje tehnike a takoder se moze ubaciti nekoliko vjezbi snage koje ciljano gadaju podrucja koja su pod vecim opterecenjem u nogometu odnosno koja je bitno raditi da ne bi doslo do ozljeda npr. zadnja loža, stopala i sl. Vjezbe se mogu izvoditi s vlastitim tijelom, elastičnim trakama, laganim utezima, pilates loptama, medicinkama i sl. Posto imamo uslugu dizajniranja programa treninga na stranici, mogu vam ponuditi da vam napisem program treninga snage (sa slikama, objasnjenjima i doziranjem u pdf-formatu). Cijena izrade takvog programa treninga je …. kuna. Ako se slazete, slobodno mi posaljite mail, a ja cu vam u roku 2 – 3 dana napisati i poslati program treninga.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)

Predrag Simeunović

Poštovani,
sin ima 13 godina i trenira fudbal. Da li je preporučljivo za njegove godine da počne sa vježbama u teretani sa tegovima. Ako jeste, molim da mi kažete koje vježbe su dozvoljene i broj serija.
Pozdrav iz Sarajeva