Problemi s kilažom. Dali mogu trčat i ići u teretanu?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 30.12.2010. // Marino Bašić, prof. kineziologije

PITANJE:
Pozdrav. Dugo sam godina imao problema s prekomjernom težinom i u zadnjih godinu dana sam trčanjem i umjerenijom ishranom izgubio oko 35kg. Svakodnevno trčim oko 50 minuta, s odmorima. Zanima me hoće li biti kakvih posljedica po zdravlje ukoliko bih počeo raditi u teretani uporedo s trčanjem, kako bih ojačao. (imam 18 i pol godina i 100 kg)

ODGOVOR:
Necete imati nikakvih problema, nego naprotiv savjetovao bih vam da ubacite treninge snage u teretani kako bi ojacali, a poglavito misice trupa (trbuh i leda) da ne bi doslo do povreda.
Zavisno koji vam je cilj tako trebate trenirati. Ako vam je cilj misicna definicija tada radite veci broj ponavljanja 12 – 15 sa manjim tezinama i manjim pauzama izmedu serija 30 – 45 sekundi, a ako vam je cilj misicna masa tada radite s vecim tezinama manji broj ponavljanja 6 -8 sa pauzama 60 – 90 sekundi.
Preporucio bih vam da koristite vise vjezbe s slobodnim utezima (bench press, cucanj, dead lift, zgibovi), a manje vjezbe na trenazerima (nozna ekstenzija, triceps opruzanje i sl.)

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)