Prirodna ili kemijska sredstva za sprečavanje umora?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 26.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
trener sam kadetske ekipe RK Konjuh Živinice (94-95). Polovinom ovog mjeseca momci igraju završni turnir za prvaka države. Pošto imam “kratku” klupu prva posta treba da iznese sav teret turnira (6 utakmica u 3 dana). Šta bi bilo dobro i šta se smije davati tom uzrastu za sprečavanje umora odnosno savladavanje napora zbog velikog broja utakmica u malom periodu? Da li su to neka kemiska ili prirodna sredstva?

ODGOVOR:
Što se tiče preparata mogu se davati svi izotonočni napitci tijekom i nakon utakmica, a jos bolje je nakon utakmice davati napitke koji imaju povećanu količinu ugljikohidrata, to će omogućiti da se brze napune potrosene zalihe glikogena. Takoder bi bilo dobro dati aminokiseline koje će omogućiti brzi oporavak na način da pomognu mišićima koji su pod „traumama“ od utakmica da se brze repariraju. Ako zelite dobiti još vise informacija kontaktirajte mog suradnika za prehranu koji zna o tome puno vise na mail optimalna.prehrana@gmail.com

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)