Povreda meniskusa. Kako vratiti butni mišić u prethodno stanje?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 21.12.2010. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
Zdravo ,ja sam djordje imam 21 godinu i igram fudbal.Pre izvesnog vremena imao sam povredu meniskusa koju sam uspesno sanirao ali nikako ne mogu da se vratim u predhodnu formu,uz to sam i nabacio oko 5 kg viska.Sada redovno treniram ali nikako ne mogu da vratim butni misic u predhodno stanje. Sada imam u planu da pokusam nesto vise u fudbalu,pa te molim za par saveta kako bih doveo fizicku pripremu do nekog zavidnog nivoa,neki mali program vezbi snage i trcanje. Vi ste mi jedina nada,slusao sam sve i svasta kupovao knjige o treninzima ali nije se video neki vidljiv pomak.UNAPRED SE ZAHVALJUJEM OD SRCA

ODGOVOR:
Postovani,
To je problem kod vecine sportasa. Mogu vam pomoci na nacin da vam posaljem program treninga snage i program trcanja pa ga provedite i javite mi kako napredujete s njime.
Ovaj program koji sam vam poslao provedite kroz 2 tjedna, pa mi se javite.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)

Tedi Kolanović

Povreda meniskusa. Kako vratiti butni mišić u prethodno stanje?

Poštovanje,

Kao i mailu sa naslovom “Povreda meniskusa. Kako vratiti butni mišić u prethodno stanje?” gdje ste korisniku pomogli slanjem programa vježbi za jačanje kvadricepsa zamolio bih Vas ukoliko možete meni napraviti isto.
Kod mene je slučaj da imam ozljedu meniskusa desnog koljena te sam prošao niz terapijskih vježbi (10 termina) srednjeg intenziteta za jačanje muskulature. Ozljeda se je dogodila prije 2 mjeseca, način ozljeđivanje je bio sljedeći:sjeo sam na koljeno punom težinom (makslimano ga savisvši sjedeći na petama te se je dogodio nagli pomak ljevo desno koljena pri opterećenju mase tjela na koljeno) inače desno lkljeno već me dugo vremena boli sa unutrašnje strane. Nakon terapiskih vježbi vidi se poboljšanje ali je i i dalje prisutna bol na unutrašnoj strani koljena nakon intenzivnijeg hodanja/trčanja te prilikom savijanja koljena do krajnjeg položaja. Također osjetno vidim da mi je snaga u desnom nozi manja iako mi je to dominantna noga. Također tijekom tržanja hodanja, izrazito nizbrddo i tijekom rotacije, osjeti se preskakivanje i pucketanje u čašici koljena. Ukoliko mi možete pomoći svajetom ili programom vježbi bio bih zahvalan. Inače rekrativno se bavim raznim sporstkim aktivnostima srednjeg i visokog intenziteta te sam u dobroj kondicijskoj spremi. Sportovi koji su uključeni redom prema učestaloti su: Anaerobni trening u teretani, brdski biciklizam, plivanje, trčanje,košarka,squash, planinarenje te ostalo u manjoj mjeri. Ovo naglašavam iz razloga da bi stekli dojam o vrstama pokreta tijekom aktivnosti.

Zahvaljujem se unaprijed.

LP