Postizanje mišićne definicije

Fitness // 28.12.2010. // Marino Bašić, prof. kineziologije

Određen broj osoba, pogotovo žena koje posjećuju fitness žele oblikovati figuru tj. smanjiti potkožno masno tkivo. Pri tome im neće biti dovoljno provoditi samo  cardio treninge nego je neophodno vježbati sa utezima, ali na drugačiji način nego kada želimo poboljšati mišićnu masu ili maksimalnu snagu.
Faza mišićne definicije koju možemo nazvati MD može slijediti nakon faze hipertrofije ili maksimalne snage. Cilj ove faze je skidanje (sagorijevanje) suvišnog potkožnog masnog tkiva i povećanje vidljivosti pojedinih mišića. Na taj način će također doći do povećanja mišićne izdržljivosti, dok se može javiti mali prirast mišićne mase. U tablici 1 imamo program treninga za period MD kroz  6 tjedana.
Ako analiziramo ovu tablicu vidimo da se u 4 tjednu vježbe izvode u superseriji (dvije vježbe
povezane bez pauze), dok se u 5 i 6 tjednu to još dodatno povećava, pa se izvodi 4 odnosno 8 vježbi povezano.
Broj ovakvih treninga je 2 – 4 tjedno, a još se mogu dodatno ubaciti treninzi aerobne izdržljivosti (trčanje, vožnja bicikla, plivanje).

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)

Alma

Pozdrav,
Stranica je super i sviđaju mi se tekstovi,mnogo toga ima za naučiti…ali što se tiče ovog dijela mene zanima upravo definicija,jer sam cijelu zimu radila sa max težinama,ali se bojim da ću sa ovoliko x ponavljanja spržiti ionako teško stečenu mišičnu masu,pa Vas molim da mi pojasnite zašto toliko ponavljanja je potrebno?