PITANJE:
Mislim da mi možete puno pomoći , bez predrasuda , a da neslušam savjete bližnjih kvazi znalaca o sportskom treningu.Par općih podataka . 39.mi je godina ,75 kg. i 186. visina . Dosad mi tjedni trening izgleda ovako . Pon. , sri. i pet. sam na plivanju od 06:30 do 08:00 pod vodstvom trenera iz triatlon kluba Rival Rijeka. To je relativno nova aktivnost , cca. mjesec dana i još sam na tehnikalijama dužinskog plivanja. Tim danima popodne radim malo ili nimalo kod kuće na nogama pomoću kombinirane lat mešine. Utorak i četvrtak kombiniram na MTB ili brdo oko sat i pol ( sat gore , pola dolje) ili dužine oko dva sata se malim ili nikakvim usponima . Vikendom , najčešće subotom ako nije kakva treking ili teratriatlon trka ( svaka tri do četri tjedna ) sam na brdskom trčanju čiji intenzitet ovisi o umoru i vanjskoj temperaturi. Sad po ljeti vikendom je češće na programu plivanje . Koristim se puls metrom pri svim vježbama , pokušavam ga održavati između 120 – 150 . Kod MTB -a u brdo on je češće i do 170 . neznam dali time postižem kontraefekt jer asm dosta u anaerobnoj fazi , i od pola sata . Pazim i na prehranu . inače i na treningu . Pokušavan se uvijek dobro hidratizirati , a po povratku sa treninga obavezni su proteini sa bananom i nemasnim mljekom . Izbjegavam masno i koristim pono voća i povrća . Prehrana mi je redovita (tri obroka uvijek u isto vrijeme ) i niskog glikem. indksa jer je supruga diabetičar . Sve to su moja saznanja koja dosad niko nije iskontrolirao i najgre od svega mi je kad vježbam po nekim svojim pravilima sa istodobno sumljam u njihovu ispravnost . Nevolim se praviti najpametnijim i zato sad pišem vama . Ne težim vrhunskim ostvarenjima , uživam u treningu i htio bih da ne radim greške samo zato što sam ljen pitati kao većina oko mene . Pokušavam studioznije prići sportu jer zašto nebi kroz godinu dvije pojavio se na startu halfironmena , otrčao polu maraton , ili završio teruinkognitu a da mi to nebude agonija od početka do kraja . Sve trke trekinga u našoj ili slo ligi , bilo light ili ultra , bio sam finišer i sad je trenutak da se posvetim i rezultatima . Bez vaših savjeta to će biti puno teže.

ODGOVOR:
Ovo sve sto ste mi naveli izgleda mi kao dobar program. Jedino sto bih vam savjetovao da pogledate vezano uz anaerobni trening, jer ako se prilikom treninga na MTB nalazite u anaerobnoj zoni (radite anaerobni trening) tada trebate drugi dan raditi lakse (aerobni trening) jer ako i drugi dan radite anaerobno npr. plivanje tada moze doci do pretreniranja, takoder mi niste napisali u kojoj zoni radite trcanja jer ako je takoder anaerobno tada je mozda previse anaerobnih treninga tjedno. Najbolje je sve staviti u tablicu ako mozete pa mi posaljite da vidim kako izgleda tjedno pa vam mogu dati jos par savjeta.