Molim savjet? – nastavak

Vi pitate - Mi odgovaramo // 11.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
Prvo, želim da Vam se zahvalim na ovim savjetima.volio bih da me posavjetujete takođe oko ove druge stavke (Sto se tice treninga trebate kombinirati treninge snage sa treninzima izdrzljivosti tako da gubite kilograme, a da sačuvate mišiće odnosno da topite potkožno masno tkivo (ako ne znate kako mogu vam napraviti program treninga).), te da mi napravite program treninga i jelovnik.
S Poštovanjem,
Hvala;

ODGOVOR:
Ono što bih vam ponudio je da vam napisem trening snage koji ce biti funkcionalan (da ima primjenu na sport i svakodnevni život), da bude progresivan da napredujete odnonsno da kad se tijelo adaptira na određene vjezbe i intenzitet izvođenja da se naprave promjene. Slicno je i sa trcanjem jer vecina ljudi trci na isti nacin godinama, a tako ne dolazi do napretka. Trcanje treba dobro periodizirati da se izmjenjuju različite metode i različiti intenziteti trčanja. Na taj nacin ujedno ne dolazi do zasicenja nego je trening zanimljiv i ucinkovit sto je najbitnije.
Sto se tice jelovnika, mogu vam napraviti jelovnik koji ce vam ponuditi odabir razlicitih namirnica i realan nacin kako da ih ubacite u svakodnevnu rutinu. Problem je sto je vecina jelovnika tesko realizirati i prilagoditi sebi.
Ako se slazete da vam napravim program treninga za snagu, trcanje i jelovnik slobodno mi javite, te cu vam tada javiti kolika bi bila cijena za te stvari. Nece biti prevelika posto se radi o rekreaciji, a ne o vrhunskom sportu.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)