PITANJE:
Ako može par savjeta vezano za suplementaciju. Imam minimum jedan trening dnevno (koji kvalitetno odradim a ostale samo pokažem i kontroliram/terapeut sam po struci pa osim toga imam i masaže koje radim). Trenig je uglvanom fukcionalni fitnes ili neki crossfitt. Od suplemenata uzimam: U jutro: Zink, Mg (iz DM-a) i E vitamin (Natural wealth/tekući) Prije spavanja: L-Glutamin (Weider) Selen + ACE, Mg (iz DM-a) Nakon treninga: Formula 80 evolution (Multipower) /ovo mislim zamijeniti nekim Whey proteinom.Tokom dana uzimam još C vitamin a prije treninga znam nekada zviznuti L-Carnitin. Ako može koji savjet od koje firme i koji proizvodi su ok čisto da se ne strgam nego da imam dobar oporavak. Naravno i da imam kvalitetne rezulatate.

ODGOVOR:
Kombinacije koje koristis su odlicne, pogotovo je dobro da uzmes glutamin prije spavanja, jer na taj nacin neces dobiti na masi (ljudi uzmu cijeli protein prije spavanja ako je cilj povecati tezinu). Jedino sto bih dodao u protein nakon treninga 2 zlice fruktoze (Traubenzucher ima za kupiti u DM-u i nekim drugim trgovinama). Prije treninga bih takoder ubacio neku kombinaciju poput Charge (labrada) ili Thermo caps (Weider) koji imaju u sebi vise preparata koji djeluju na definiciju.