Kondicijska priprema u odbojci?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 30.12.2010. // Marino Bašić, prof. kineziologije

PITANJE:
Zdravo, ja sam evelina i treniram odbojku već 3 godine, možete li mi više reci o kondiciskoj pripremi u odbojci i imate li predlog kako da popravim odraz.

ODGOVOR:
Evelina,
Sto se tice poboljsanja odraza mozete koristiti sljedece metode: 1. trening snage putem vjezbi s utezima npr. straznji cucanj, dead lift i slicno sa velikim tezinama i malim brojem ponavljanja npr. 3-5 pon. 3-5 serija, 3-5 minute pauze izmedu serija.
2. mozete koristiti olimpijsko dizanje utega; trzaj, nabacaj i izbacaj. Odlicna metoda jedino treba vremena da se usvoji pravilna tehnika.
3. mozete koristiti pliometrijski trening koji se sastoji od razlicitih skokova i bacanja npr. skokovi na mjestu i u kretanju koji mogu biti sunozni ili jednonozni, skokovi preko prepona, dubinski skokovi (sanduk – pod – sanduk) i sl. Za provedbu takvog treninga treba biti u doborj formi i posjedovati dobar nivo snage. Takoder ne bi trebali imati otprije bilo kakvih problema sa leđima ili koljenima, ako takvo sto postoji onda prvo morate to rijesiti.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)