Kombinacije vježbi na treningu

Vi pitate - Mi odgovaramo // 28.11.2011. // Marino bašić, prof. kineziologije

PITANJE
Evo prvo da vam zahvalim što ste mi odgovorili na pitanja koje sam vam poslo prošli put , puno ste mi pomogli oko nekih stvari,pa evo imam još par pitanja u vezi mog treninga .
Ja radim dva puta  tjedno bench npr ponedjeljak kosi samo za snagu i to dignem moj max je 100kg,dok npr 5 dana poslije radim ravni bench ali isključivo za repetativnu snagu uzmem 50 kg i gurnem jedno 25-30 ponavljanja s pauzama od 60-90 sekundi ,i sad je moje pitanje dali ja mogu raditi jedan bench napraviti snagu i onda nakon toga odma napraviti repetativnu snagu ili je bolje raditi ovako jedan dan kosi bench isključivo snagu pa 5 dana poslije ravni za repetativnu snagu. Moje drugo pitanje je sad sam počeo raditi vježbe olimpijskog dizanja utega i sad me zanima dali da na istom treningu raditi nabačaj-izbačaj i  trzaj ili na jednom treningu nabačaj-izbačaj a na drugom trzaj ,i treće pitanje dali se ravnoteža odnosno balans različite vježbe zadržavanja trupa statičke vježbe mogu raditi  prije treninga snage ili pliometrije ili brzinskog treninga,eto to je sve od mene.

ODGOVOR

Sto se tiče prvog pitanja: možete raditi na taj način samo zavisi sto radite izmedu ta dva treninga, da li isto opterećujete prsa ili radite neke druge vjezbe. Savjetovao bih vam da napravite bench s ciljem repetitivne snage nakon 3 dana, a ne 5. Što se tiče drugog pitanja: Mozete raditi u istom treningu ili podijeliti, sve ovisi koliko radite ponavljanja i serija i koliko vam je dobra tehnika. Ako vam je tehnika dobra tada mozete u istom treningu ali ako nije dovoljno dobra tada podijeliti u dva treninga. Što se tice trećeg pitanja: ravnotezu i izdrzaje preporucljivo je raditi u zagrijavanju prije treninga snage, pliometrije ali ne treba previse da ne budete umorni jer za trening brzine, eksplozivnosti i sl. morate biti svjezi.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)

Elvis Šabotić

Pozdrav, zanima me ako pri aerobnim treninzima odnosno treninzima za skidanje kila igra ulogu šuškavac i gumeni pojas za trbuh? Čuo sam da čak nije preporučljivo pregrijavati tjelo nekim šuškavcima jer tijelo ne diše a i puno manje viježbi možeš napraviti?
hvala