Koje su najkorisnije vježbe za gornji dio tijela?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 11.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:

Ovako, pitanje je ustvari malo opširnije… zanima me koje su vježbe najkorisnije za razvoj gornjeg djela tjela (kompletnog). no možda najbitnije pitanje jest – koje vježbe su mi potrebne za pravilan razvoj prsnih mišića? ne želim razviti \”polovicu\” mišića, pa, kako postići \”ravnotežu\” i koje vježbe raditi. hvala

ODGOVOR:

Sto se tice razvoja gornjeg ili donjeg dijela tijela najbolje su komleksne vježbe odnosno one u kojima sudjeluje veci broj zglobova i mišićnih grupa i u kojima se može podići veće opterećenje. Za gornji dio tijela najbolje vježbe su bench press, zgibovi i vojnički potisci (dvoručnim ili jednoručnim utezima).
Ako želite ciljano razviti prsne mišiće tada bih vam osim bench press-a preopručio sklekove na ručama (dips) ili karikama, te potiske bučicama. Sto se tice ravnoteze trebate vidjeti koje su vam mišićne grupe jače, a koje slabije (po podignutoj težini ali i vizualno).
Krenite sa nekim program vježbanjama koji ima smisao tek promatrajte promjene i ako je potrebno mijenjajte vježbe odnosno broj serija, ponavljanja, pauze i sl.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)