Kako u nogometu postat čvršći?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 15.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
Imam 17 godina i bavim se nogometom. Kako mi za daljnji napredak neophodno treba povecanje misicne mase kako bi postigao da u igri budem sto cvrsci zanima me kako da regularni trening, 4 puta tjedno, uskladim sa teretanom tj. koliko cesto mogu vjezbati u teretani a da ne dode do pretjeranog umora? Takoder me zanima koje dodatke prehrani mogu koristiti da bi treninzi bili sto uspjesniji i kako bi do napretka doslo sto prije?

ODGOVOR:
Teretana se može uskladiti bez problema sa nogometnim treninzima jedino što treba paziti koje vježbe izvoditi, koje opterećenje i kada ubaciti tijekom tjedna.
Za vrijeme prvenstva bih preporučio teretanu 2x tjedno, dok se van sezone može ubaciti 3-4 puta tjedno (s danom odmora između treninga).
Sto se tiče vježbi ako je cilj povećanje mišićne mase i snage tada bi trebalo izvoditi osnovne vježbe poput bench pressa, čučnjeva, mrtvog dizanja, zgibova, ali također ne bi trebalo zanemariti vježbe poput nagaznog koraka, iskoraka, zatim vježbi za trup (izdržaji i sl.), te tzv. funkcionalnih vježbi s pilates loptama, vlastitim tijelom, te vježbe za eksplozivnost poput različitih trzaja, nabacaja i izbacaja.
Što se tiče dodataka prehrani tu bi trebalo ubaciti neki gainer poput Mega massa, te naravno vitamine i minerale. Ako si zainteresiran mogu ti napraviti program treninga, jelovnik i koje dodatke prehrani da uzmes.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)