Kako trenirati za mišićnu definiciju definiciju?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 15.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
frende,može jedan savjet? daj mi reci,jel bolje trenirat npr.-jedan program od 1-3 tj. trajanja,pa ga ponavljat i tako mjesecima il duže? il na kraju pojedinog programa odmah počet s drugim? ili nekaj treće?? npr.-imam trening za mišićnu definiciju od 3 tj.nakon ta tri tj da opet i opet i opet ponavljam taj program? il da nakon tog programa krenem na onaj za npr. razvoj mišićne mase,pa na onaj pomoću super ponavljanja,pa na neki šesti,itd…i tako ih rotiram kroz čitavu godinu? ili to nije uopće bitno?? molim pomoć,puno ti hvala

ODGOVOR:
Sto se tice promjene programa ona je pozeljna jer sam tijelo adaptira na određenu vrstu treninga te nema vise napretka. Kad se naprave neke promjene tada opet dolazi do napretka jer se tijelo treba adaptirati na novu vrstu opterećenja.
Istrazivanja su pokazala da se tijelo prije adaptira na broj serija i ponavljanja, dok za vjezbu treba vise vremena sto znaci da nakon 3 tjedna mozes promijeniti broj serija, ponavljanja a da ti vjezbe ostaju iste. Takoder neka istrazivanja govore da kad se isti trening ponovi 6 puta nema vise takav efekt te ga treba mijenjati. Preporucio bih ti da nakon 3 tjedna promijenis broj serija i ponavljanja, a nakon 6 tjedana promijenis vjezbe.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)