PITANJE:
Bila sam Vam poslala poruku prije nekih 2 mjeseca u svezi glede treninga…( odgovorili ste i bilo jako puno korisnih savjeta:-))).Imam još par pitanja , pa kada ćete biti u mogućnosti lijepo bi vas molila da mi odgovorite. Što se tiče sala na trbuhu,nemam ga jako puno al ono skuplja mi se baš oko pupka i htjela bi to skinuti..genetski niko nije debeo……Vježbam, trčim 45 min promjenjivog intenziteta kao što ste me i savjetovali ranije,pijem puno vode…al baš da vidim kakav efekt,odnosno mišiči na trbuhu su mi se jako učvrstili al salo je još uvijek tu…dal mi možete savjetovati ako nešto ne radim dobro ili da povećam vremenski treninge, s time da se 15 min zagrijavam,pa 45 min traka, pa na podu trbušnjaci i istezanje još jedno 20 min…sve skupa cca 80 min i to 3x na tjedan. ili da vježbam svaki dan? pijem l-karnitin 45 min prije treninga….dal mi predlažete još nešto? malo sam gledala na internetu u vezi prehrane,ali na internetu svašta nađeš.Što da izbacim iz prehrane( kruh , tjesteninu???? ili ? )

ODGOVOR:
Sto se tice treninga mozete ubaciti 4-5 puta tjedno, to ce vam dodatno ubrzati metabolizam i pomoci da postignete zeljene ciljeve.
Sto se tice prehrane mozete smaniti količinu ugljikohidrata (tjestenina, riža, kruh i sl.) a povećati količinu bjelancevina (meso, svjezi sir i sl.)
Na taj nacin bi trebali jos dodatno potaci tijelona mrsavljenje. Nemojte potpuno izbaciti ugljiokohidrate jer necete imati energije za trening i svakodnevne obaveze.
Mozete jedanput mjesecno ubaciti post gdje cete tijekom jednog dana uzimati dosta tekucine i voca, a hrane malo. To isto ubrza metabolizam i topi masnoce ali se ne smije raditi precesto jer onda djeluje obrnuto tj.uspori metabolizam.