Kako se maksimalno izdefinirat?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 11.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
pozdrav majstore!
imam jedno pitanje,pa ako nije problem,da mi odgovoriš ,bio bih ti zahvalan…želio bih se kolko je god moguće više”izdefinirati” pa me zanima jeli učinkovitije da radim prije trening s utezima i onda neposredno iza toga istrčavanja ili obrnuto?(naravno, cilj mi je skinuti višak masnog tkiva a da ne izgubim mišićnu masu,inače sam primjetio iz iskustva da me istrčavanja 100-200 m sa nekih 90-95% najbolje režu i da mi takav tip trčanja najbolje leži)Trenutno sam na kuri za definiciju winstrol+primobolan.Nadam se da sam bio jasan ,zanima me koja je pametnija varijanta,trčanje pa teretana ili teretana pa trčanje

ODGOVOR:
Sto se tice intervalnog trcanja koja radis to je odlicno, medutim bilo bi mozda dobro da ih kombiniras sa fartlek trcanjima npr. 2 minute lagano 1 minuta brzo (90%) u ukupnom trajanju od 20-25 minuta, pa kasnije i 1 minuta brzo 1 minuta sporo u trajanju 15-20 minuta. Takoder bi ti preporucio tabata metodu (20 sek. rada i 10 sek. pauze u trajanju od 4 – 8 minuta zavisno koje su vjezbe, obično se koriste skokovi na sanduk od 60 cm, nabačaj i potisak sa girjom (može bučice), marinac i te tri vjezbe se vrte, moze i neke druge lakse ili teze vjezbe.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)

Uz dobar energetski trening tj. Visokointenzivni intervalni trening koristeci metode poput tabata i sl. Te regulacijom prehrane. Unositi malo manje kalorija od potrebnih te povecati kolicinu proteina a smanjiti kolicinu ugljikohidrata i uzeti neki preparat poput Hydroxy cut ili thermo caps.

jure

pozdrav,htio bih upitat kako izdefinirat tijelo,nisam debel,ali imam dosta sala posebno na trbuhu i sise i to bih htio učvrtrstit,pa kada bi mi mogli napisat koje vjezbe da radim i jos par nekih savjeta,hvala unaprijed :9