PITANJE:
pozdrav majstore!
imam jedno pitanje,pa ako nije problem,da mi odgovoriš ,bio bih ti zahvalan…želio bih se kolko je god moguće više”izdefinirati” pa me zanima jeli učinkovitije da radim prije trening s utezima i onda neposredno iza toga istrčavanja ili obrnuto?(naravno, cilj mi je skinuti višak masnog tkiva a da ne izgubim mišićnu masu,inače sam primjetio iz iskustva da me istrčavanja 100-200 m sa nekih 90-95% najbolje režu i da mi takav tip trčanja najbolje leži)Trenutno sam na kuri za definiciju winstrol+primobolan.Nadam se da sam bio jasan ,zanima me koja je pametnija varijanta,trčanje pa teretana ili teretana pa trčanje

ODGOVOR:
Sto se tice intervalnog trcanja koja radis to je odlicno, medutim bilo bi mozda dobro da ih kombiniras sa fartlek trcanjima npr. 2 minute lagano 1 minuta brzo (90%) u ukupnom trajanju od 20-25 minuta, pa kasnije i 1 minuta brzo 1 minuta sporo u trajanju 15-20 minuta. Takoder bi ti preporucio tabata metodu (20 sek. rada i 10 sek. pauze u trajanju od 4 – 8 minuta zavisno koje su vjezbe, obično se koriste skokovi na sanduk od 60 cm, nabačaj i potisak sa girjom (može bučice), marinac i te tri vjezbe se vrte, moze i neke druge lakse ili teze vjezbe.