Kako podići snagu kod plivača?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 15.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
Super ti je ovaj pliometrijski trening na bench klupi , imas neku ideju za plivace-ml. juniore , znaci jos rastu , za dizanje snage uz 2h dnevno bazena x 6 dana i 3xtjedno suhi trening po 1h , te nezaobilazno istezanje svaki dan ; nekako stagniraju , vec dulje od godinu dana , a iza svakog natjecanja bar ih polovica dobi febru, najtuznije je sta gube motivaciju , jer pomak od par sec. u odnosu na vrijeme dok su bili izlazni kadeti i nije bas neki pomak….

ODGOVOR:
Treba prvo provjeriti da nisu pretrenirani (temperatura, gubitak motivacije). Takoder treba vidjeti da li ime je oporavak (prehrana i spavanje) dobri.
Sto se tice snage nju bih ubacio u ovaj suhi trening i to za početak kruzne treninge snage (osnovne vjezbe s utezima, medicinke, elastične trake, vlastito tijelo) a kasnije kad se blizi prvenstvo ubacio pretvarajuće treninge gdje se moze kombinirati skokovi i bacanja s vježbama snage.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)

bakerinjo

ja imam 13 godina i bavim se plivanjem.suhi trening mi je neophodan ali ne znam sta je to osnovno sto bih trebao raditi na tom suhom(za trbusnjake,ruke,noge…) i treba mi vas savjet.