PITANJE:
Pozdrav .. evo javljam se u nadi da ćete mi barem malčice moći pomoći.. Naime već 5 godina igram pikado ( svjesna sam predrasuda od strane neobrazovanih ljudi kako je to kafanski sport), ali eto to je nešto što zauzima većinu mog života u svakom pogledu.. uglavnom da ne duljim znači moj problem je manjak izdržljivosti na cjelodnevnim a nekad i višednevnim turnirima.. naime mi igramo od 10 h ujutro pa nekad do 21-22 h uz manje ili veće pauze naravno.. tako da ujutro kad počnem igrat ja imam i snage i volje za igranjem dok oko 13 sati već počinju lagani bolovi u ruci s kojom bacam strelice kao i u nogama a pogotovo u desnoj na koju prebacujem težinu za vrijeme igranja dok oko 16 sati budem tako malaksala,slaba i umorna da više nemam onu igru koju sam imala na samom početku turnira tako da što vrijeme više odmiče rezultati su sve gori i gori.. Inače moj trening u klupskim prostorijama sadržava samo bacanje strelica i igranje raznih kategorija igara i znači ne uključuje nikakve ekstra vježbe i pripreme osim naravno malo zagrijavanja i istezanja ruku.. pa ako imate kakav savjet ili primjedbu kako da “produljim” svoju izdržljivost kao i svoju dobru igru tijekom turnira ja se zahvaljujem! pozz iz Ri!

ODGOVOR:
Što se tiče treninga za pikado (kondicijskog) preporučio bih ti sljedeće:
Treninge aerobne izdržljivosti (kontinuirana metoda) u trajanju 30 – 45 minuta (trčanje, biciklergometar, plivanje, veslački ergometar, skijaško trčanje, rolanje) najbolje je s vremena na vrijeme mijenjati ove aktivnosti jer će biti bolji napredak.
Vježbe snage pogotovo za mišiće koji stabiliziraju kod pokreta bacanja (mišići leđa, trbuha) te noge.
Preporučujem izvođenje 10 – 12 vježbi na treningu sa većim brojem ponavljanja od oko 12 – 15 s pauzama 45 – 60 sekundi između serija i 1 – 2 minite između vježbi.
Trening snage provoditi 2 – 3 puta tjedno, kao i trening izdržljivosti.
Ubaciti i vježbe istezanja u obliku treninga u trajanjeu od 25 – 30 minuta 2 – 3 puta tjedno.
Također bi savjetovao provođenje vježbi disanja i meditacije da se poboljša koncentracija, te kvalitetnu sportsku prehranu.
Od dodataka bih preporučio ginseng, ginko bilboa i neke slične preparate poput Deep thought (Twinlab) koji poboljšavaju koncentraciju.
Napredak zagarantiran.