Kako dobiti na mišićnoj masi?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 27.11.2011. // Marino bašić, prof. kineziologije

PITANJE

Pitao bih te oko vježbanja, počeo sam sa treningom pa bih trebao savjet.
Uzo sam kao što sam te pitao amino kiseline u tabletama, vježbam već mjesec dana, počeo sam gubiti i salo, sa mišičima mi se čini da sam počeo dobivati na masi, jer kako cura kaže da sam malo dobio prsa i istaknuo mi se dosta triceps. Vježbam napr, pon biceps, triceps i trbušnjake, utor prsa, ramena listovi, srijedu noge leđa trbušnjake, četvrtak odmor i sve ponovo.
Pa me zanima kada dižem težine, napr 12 ponavljanja po 4 serije 60sekundi odmor,te više vrsta vježbi za jednu skupinu mišića, te trening traje oko 45 min, a dižem maksimalno kolko mogu diči, zbači sa većim težinam ,i od kako sam počeo postepeno iz tjedna u tjedan povečavam težinu na više,pazima da nebude preteško a dovoljno, dali da idem do otkaza ili da povečam broj serija, neznam koliko da umorim mišič, jer zasada hoću na masu trenutno mi je nebitna definicija čak i škemba kak velimo mi ne smeta, jedino bi želio dobiti masu, a kolko ja znam da zato treba dosta jesti i jesti.

ODGOVOR

Ako zelis dobiti na masi tada trebas dizati vece tezine manji broj ponavljanja (6 – 8), napraviti 3 – 4 radne serije po vjezbi i izvoditi osnovne vjezbe s utezima tj. s slobodnim utezima (mrtvo dizanje, bench press, dipsevi, zgibovi i sl.). pauze ti mogu biti vece 60 – 120 sekundi, tako da se dovoljno odmoris da mozes napraviti dovoljan broj ponavljanja s vecim tezinama. Naravno da je tu vazna karika i prehrana.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)