PITANJE 
Imam 12,5 godina.Visoka sam 173 cm i teška 54 kg.
Već 6 godina treniram karate i jako volim taj sport. Posljednjih mjeseci nakon većih fizičkih napora osjećam bolove u donjem dijelu leđa.
Razgovarali smo sa ljudima koji se bave kondicionim treninzima i treninzima u teretani. Kažu da bi pojedinim vježbama trebala ojačati muskulaturu leđa,tj.vježbati u teretani sa utezima.
Zanima me,obzirom na moje godine koliko smijem koristiti utege,i koje vježbe se koriste za jačanje muskulature leđa.
ODGOVOR

Smijes koristiti utege jer imaju cak i prednost u odnosu na vjezbe s vlastitim tijelom jer ti je lakse dozirati opterecenje odnosno mozes raditi s manjim opterecenjem pojedine vjezbe i progresivno podizati i uvoditi vece tezine.

Posto si dosta visoka za svoje godine (vjerojatno si naglo narasla) a bavis se sportom gdje ima puno eksplozivnih kretnji vjezbe u teretani ce ti svakako dobro doci. Osim utega ima puno dobrih vjezbi koje se mogu izvoditi s pilates loptama, elasticnim trakama, medicinkama, vlastitim tijelom a koje ti mogu ciljano ojacati trup i sprijeciti bolove u donjem dijelu leda.

Ako neces znati sama izvoditi vjezbe ili nemas trenera koji ti moze dizajnirati program i pokazati vjezbe, slobodno se javi pa ti ja mogu napraviti program treninga.