PITANJE:
Da li se uz pomoć vježbi za mišićnu hipertrofiju i pridrzavanje pravilno izbalansirane ishrane sa pojačanim unosom bjelančevina i UH može očekivati hipertrofija Gluteus maximusa i gluteus mediuma u cilju povećanja zadnjice kod djevojaka? Sta Vi mislite na tu temu i koje bi vježbe najvise odgovarale. Sam mislim da bi najveći napredak napravile kombinacija vježbi za noge sa vježbama za zadnjicu a jos bih uključio trčanje u vidu zagrijavanja zatim istezanje i takodje trbusnjake i ledjnjake jer su oni obavezni u vježbanjima svih grupa misića. Konkretno se radi o jednoj djevojci kojoj na tijelu jedino nedostaje \”malo veca zadnjica\”. Nadam se da me razumijete i da nisam previse zakomplikovao. Hvala unaprijed Student fakulteta fizičke kulture.

ODGOVOR:
Postovani,
Sto se tice treninga i izbalansirane prehrane sa dovoljnom kolicinom ugljikohodrata i preoteina doci ce do hipertrofije medutim morate znati da se tesko dobija tezina parcijalno odnosno da ce tijelo cijelo dobiti na tezini, opet je prednost da je najlakse, najbrze i najvidljivije dobiti na nogama jer su to velike misicne grupe osim ako osoba nije jako genetski preodredena za mrsave noge, tada ce trebati malo vise vremena i truda. Sto se tice vjezbi za zadnjicu preporucio bih vam:
Iskorak s bučicama, jednonožni čučanj s bučicama (jedna noga se nalazi na klupi), penjanje na klupu, duboki čučanj (ako je tehnika izvedbe dobra). Mislim da je ovaj nacin sto ste odabrali kombinacija trcanja i vjezbi za straznjicu dobar i mislim da ce rezultirati zeljenim ciljem
Pozdrav,