Broj ponavljanja i upala mišića

Vi pitate - Mi odgovaramo // 27.11.2011. // Marino bašić, prof. kineziologije

PITANJE 

zanimao bi me savjet, jer za masu bi trebalo mali broj ponavljanja sa velikim težinama, ako nisam u krivu, dobro bi mi došlo tvoje mišljenje, jer neznam dal jedovoljno kako sam gore naveo, kada ponekad npr, prsni mišići i leđa ne osjećam drugi dan da sam vježbao, nema boli, a napr triceps nekad i 3-4 dana osjećam, tako je ponekad kod ostalih mišića.
Dali gdje griješim.

ODGOVOR

U pravu si,malibroj ponavljanja bi trebao raditi s velikim tezinama ako zelis dobiti na misicnoj masi (6 – 8 pon.). Sto se tice upale misica, nakon nekog vremena se adaptiras na treninge odnosno na broj ponavljanja I serija te vjezbi koje izvodis pa onda nema zestoke reakcije kao na pocetku. Mozes malo promijeniti svoju rutinu pa ces na taj nacin natjerati tijelo na se adaptira na novi nacin rada i izazvati ces napredak.

Sto se tice velikih misicnih grupa poput prsa, leda, nogu za njih treba vise da se umore ali I vise dok se oporave, dok se manje misicne grupe poput tricepsa, listova i slicno prije umore ali se prije  i oporave.

Ako se desava da kad radis vjezbe za prsa prije se umore i otkazu triceps ili ramena tada mozes napravi sustav predumaranja sto znaci da prije izvodenja bench pressa (u kojem osim prsa sudjeluju ramena i triceps) napravis jednu seriju razvlacenja bucicama gdje dominantno rade prsa pa ces onda kada krenes na bench press izjednaciti prsa s ramenima i tricepsom.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)