Bavim se trčanjem, kako dobit na mišićnoj masi?

Vi pitate - Mi odgovaramo // 15.01.2011. // Marino Bašić prof. kinezijologije

PITANJE:
Imam 19 godina i rekreativno se bavim trčanjem na duge staze. Težak sam 64 kg i visok 173 cm. Krenuo bih sa programom za dobivanje mišićne mase kojeg sam pronašao na vašoj web stranici, pa me zanima da mi kažete neke opće odrednice prehrane. Koliko obroka, kakvi obroci itd. Od dodataka prehrani uzimam whey protein, koncentrat od Pro nutritiona. Nadam se da ćete mi svojim stručnim savjetom pomoći.

ODGOVOR:
što se tiče obroka najbolje je prvo odabrati kvalitetne namirnice (npr. žitarice, integralna riža, piletina i sl.), nakon toga treba imati vise manjih obroka tijekom dana, tada dolaze dodaci prehrani (ovo sto vi uzimate je ok). Nakon toga trebate vidjeti kako se osjecate pa tada raditi neke promjene u prehrani. Bilo bi dobro da izracunate koliko vam kalorija treba dnevno (uzimajući u obzir svakodnevne obaveze, trening i dr.). tada mozete odrediti koja kolicina proteina, ugljikohidrata i masti vam treba. Tada je to jos tocnije i djelotvornije. Takoder se mozete prikloniti nekom od nacina prehrane npr. prehrana po krvnim grupama, prehrana u zoni, warrior dijeta i sl.

Vaš dojam


(obavezno)
(obavezno)