PITANJE:
Imam 24 godine,visok sam 177cm,tezak 84kg.Od malih nogu se bavim sportom,a poglavito nogometom.Danas s obzirom na obaveze nisam u mogucnosti ukljuciti se u neki kolektiv,ali me nije napustila zelja za sportom i treningom u svoje slobodno vrijeme.Molim vas napisite mi kako da krenem s treningom jer vec nekih 6 mjeseci nisam imao aktivnosti!Unaprijed hvala!

ODGOVOR:
Postovani,
Sto se tice treninga preporucio bih vam da krenete polako, te s vremenom podizete opterecenje. Najbolje je da pratite vlastite reakcije na trening, pa idete prema tome.
Trebate ubaciti u raspored treninge izdrzljivosti (trcanje, bicikl, plivanje ili kombinaciju navedenih aktivnosti) 2 – 3 puta tjedno, te ubaciti treninge snage 2 – 3 puta tjedno.
Trening snage mozete napraviti zajedno s treningom izdrzljivosti ako nemate dovoljno vremena.
Sto se tice treninga izdrzljivosti bilo bi dobor da krenete s kontinuiranim trcanjem 20 – 25 minuta, a u drugiom tjednu da ubacite po koji trening fartleka sto zanci da trcite npr. 3 minute lagano, a 1 minutu brzo, pa to sve ponavljate u ukupnom trajanju od 20 – 25 minuta. Kasnije kako cete poboljsatisvoju kondiciju mozete raditi kombinacije 2 – 1 ili 1 – 1 sto je jako intenzivno.
Sto se tice treninga snage mozete u pocetku raditi kruzne treninge snage sa 10 – 12 vjezbi, sa po 3 serije po vjezbi i 10 – 12 ponavljanja, pauza neka vam bude 45 – 60 sekundi. Kasnije mozete uzeti teze vjezbe, smanjiti broj ponavljanja i povecati tezinu koju dizete.
To su vam neke osnovne upute. Ako vam zanima da vam dublje napisem sto da radite, mozete kod mene naruciti kompletan mjesecni program treninga sto se tice snage i izdrzljivosti.